Programátorská súťaž Scratch
Pri príležitosti Európskeho týždňa
programovania všetci žiaci druhého stupňa a gymnázia absolvovali jednu hodinu
informatiky, na ktorej sa oboznámili s princípom jazyka Scratch. Následne
vyhlásila naša škola
v programovaní pomocou jazyka Scratch súťaž. Po dvoch týždňoch svoje hodnotné
práce - počítačové hry - odovzdali štyria nádejní programátori:
Jozef Šimek - gymnázium 3.A
Patrik Bertovič - 9.A
Samuel Ladislav Ballek - 6.B
Peter Šišan - 5.A
Tieto hry hodnotili žiaci takmer celého 2. stupňa a niektorí gymnazisti na hodinách informatiky, učiteľky informatiky, ako aj externý profesionálny programátor. Zvíťazil Jozef Šimek, ktorý mal celkovo 355 bodov, ostatní súťažiaci uspeli s minimálnymi rozdielmi od 230 do 257 bodov a získali TITUL SCRATCHMASTER 2014. Patrik Bertovič navyše obdržal ocenenie od profesionálneho programátora za postup, ktorý pri tvorbe aplikácie použil.
Súťažné hry si môžete pozrieť na serveri v informatike.
Tešíme sa, že i ďalší žiaci prejavia záujem o neľahkú disciplínu, akou je programovanie, prenesú svoje nápady do života, navrhnú a vybudujú veci, ktoré druhých potešia....
![]() |
![]() |
![]() |
Z.B.