Programátorská súťaž Scratch

 

Pri príležitosti Európskeho týždňa programovania všetci žiaci druhého stupňa a gymnázia absolvovali jednu hodinu informatiky, na ktorej sa oboznámili s princípom jazyka Scratch. Následne vyhlásila naša škola 
v programovaní pomocou jazyka Scratch súťaž. Po dvoch týždňoch svoje hodnotné práce - počítačové hry -  odovzdali štyria nádejní programátori:

 

Jozef Šimek - gymnázium 3.A

Patrik Bertovič - 9.A

Samuel Ladislav Ballek - 6.B

Peter Šišan - 5.A

 

Tieto hry hodnotili žiaci takmer celého 2. stupňa a niektorí gymnazisti na hodinách informatiky, učiteľky informatiky, ako aj externý profesionálny programátor. Zvíťazil Jozef Šimek, ktorý mal celkovo 355 bodov, ostatní súťažiaci uspeli s minimálnymi rozdielmi od 230 do 257 bodov a získali TITUL SCRATCHMASTER 2014. Patrik Bertovič navyše obdržal ocenenie od profesionálneho programátora za postup, ktorý pri tvorbe aplikácie použil.

 

Súťažné hry si môžete pozrieť na serveri v informatike.

 

Tešíme sa, že i ďalší žiaci prejavia záujem o neľahkú disciplínu, akou je programovanie, prenesú svoje nápady  do života, navrhnú a vybudujú veci, ktoré druhých potešia....

 

Z.B.